Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)







 Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται

σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Το Γυμνάσιο Φιλιατών βρίσκεται στον ακριτικό νομό Θεσπρωτίας και κατά το σχολικό έτος 2020-2021 φοίτησαν σε αυτό μαθητές προερχόμενοι από τα πολυάριθμα χωριά του Δήμου Φιλιατών. Από αυτούς τους μαθητές οι 9 φιλοξενούνταν στο Παράρτημα Προστασίας Παιδιού (Π.Π.Π.) Θεσπρωτίας. Το μόνιμό εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας ήταν 12 καθηγητές, ενώ 15 συμπλήρωναν το ωράριο τους και σε άλλα σχολεία του νομού.

Το Γυμνάσιο Φιλιατών συστεγάζεται με το ΓΕΛ Φιλιατών και μοιράζεται με αυτό μόνο τον προαύλιο χώρο. Διαθέτει εργαστήριο Φυσικής-Χημείας, Πληροφορικής, Τεχνολογίας-Καλλιτεχνικών καθώς και κλειστό Γυμναστήριο. Η συγκεκριμένη σχολική μονάδα έχει την ιδιαιτερότητα πως πολλοί μαθητές της μετακινούνται προς και από αυτήν με λεωφορεία ή ΤΑΞΙ (48 μαθητές για το σχολικό έτος 2020-2021). Επίσης φοιτούν στη συγκεκριμένη μονάδα μαθητές που με Εισαγγελική Εντολή φιλοξενούνται στο Π.Π.Π. Θεσπρωτίας και προέρχονται επομένως από οικογενειακά περιβάλλονται δυσλειτουργικά, ανεπαρκή ή προβληματικά. Τέλος, κατά το σχολικό έτος 2020-2021, το Γυμνάσιο Φιλιατών -όπως και όλες οι σχολικές μονάδες της χώρας μας- εφάρμοσε τηλεκπαίδευση για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω των ειδικών υγειονομικών συνθηκών που επικράτησαν. Οι μαθητές του σχολείου μας αντιμετώπισαν μεγάλα προβλήματα λόγω του δυσπρόσιτου πολλών χωριών του μας, που δυσκολεύει τη σύνδεση στο διαδίκτυο καθώς και λόγω της έλλειψης του κατάλληλου εξοπλισμού για την πραγματοποίηση της τηλεκπαίδευσης. Για να αντιμετωπιστεί η νέα αυτή πραγματικότητα ο Διευθυντής αλλά και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Γυμνασίου μας κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες ώστε τελικά όλοι οι μαθητές να καταφέρουν να αποκτήσουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση (εξασφάλιση tablets για μαθητές με οικονομικές δυσχέρειες ή για μαθητές πολύτεκνων οικογενειών, συχνή επικοινωνία με γονείς και κηδεμόνες ώστε να καθοδηγηθούν για τη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης).

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

  • Μηδαμινή διαρροή
  • Εξαιρετικές σχέσεις με μαθητές.

Σημεία προς βελτίωση

  • Κίνητρα στους γονείς να συμμετέχουν στη διαδικασία εκπαίδευσης των παιδιών τους.

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

  • Εποικοδομητική συνεργασία με τους τοπικούς φορείς (δήμος, Π.Π.Π. Θεσπρωτίας.)

Σημεία προς βελτίωση

  • Επέκταση συνεργασίας και με άλλους συλλόγους (πολιτιστικούς, περιβαλλοντικούς, αθλητικούς)

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

  • Ασύγχρονη επιμόρφωση.

Σημεία προς βελτίωση

  • Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022-23

Λειτουργία Τμήματος Ένταξης

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολείου Σχολικό έτος 2022-23